Laduora, merkezi Los Angeles Kaliforniya'da bulunan bir Amerikan markasıdır. Tüm ürünleri Amerika Birleşik Devletleri'nde geliştirilmektedir.
LADUORA® ürünlerini Türkiye'nin her yerine ücretsiz olarak kargoluyoruz.
Türkiye genelinde Yurtiçi Kargo firması ile çalışıyoruz.
Yes we do! However, we can only ship to P.O. Boxes with the 'Free Shipping' option, expedited or priority shipping is not available to P.O. Boxes.
Tüm siparişleri Pazar ve resmi tatil günleri haricinde 24 saat içinde kargoya veriyoruz.
Visa, Mastercard, American Express ve Troy kredi kartları ile ödeme yapabilirsiniz. Satın alma işleminiz teyit edilir edilmez, sipariş onayı e-posta adresinize gönderilecektir
Siparişiniz kargo dağıtım şirketine teslim edildikten sonra kargo takip numaranız e posta ile gönderilecektir.
Ödeme sistemleri konusunda Iyzico ile çalışan Laduora® güvenliğinizi korumak için kart bilgilerinizi saklamaz. Herhangi bir sorunla karşılaşırsan 7/24 ulaşabileceğin bir destek hizmeti ve iptal/iade süreçlerinde kolaylık seninle olur.
LADUORA ürünlerini, ürünün tesliminden itibaren 14 gün içinde kutusu açılmadığı takdirde iade edip ödemenizi tam olarak geri alabilirsiniz. Fakat LADUORA, kutuları açılmış olan ürünlerinin iadelerini kabul etmiyor.
LADUORA, ürünlerine orijinal satın alma tarihinden itibaren İKİ (2) YIL süreyle, normal kullanımından kaynaklanan işçilik veya malzeme kusurlarına karşı garanti verir. Garanti*, cihazın işleyişini etkileyen çalışan parçaları kapsar. *Garanti Watermelon Gelato Serum için geçerli değildir. Garanti, normal aşınma ve eskimeden kaynaklanan yüzeysel bozulmayı, kaza, yanlış kullanım ya da ihmalin sebep olduğu hasarı KAPSAMAZ. Cihazın (ya da aksesuarlarının) açılmaya ya da sökülmeye çalışılması garantiyi geçersiz hale getirir. Garanti süresi içerisinde bir kusur fark etmeniz ve Laduora'yı bilgilendirmeniz halinde; Laduora, cihazı, tüm masraflar kendisine ait olmak üzere ücretsiz değiştirecektir. Garanti kapsamındaki talepler, talep tarihinin garanti süresi içerisinde olduğuna dair makul delillerle desteklenmelidir. Garantinizi onaylamak için lütfen orijinal satın alma makbuzu ve ürününüzün altında bulunan seri numarasını bu garanti koşulları ile birlikte ürünün garanti süresi boyunca saklayın. Bu Sınırlı Garanti, sözlü veya yazılı, açık ya da zımni, diğer tüm garantilerden ayrıdır. Ürünün imalat, satış ya da kullanımının oluşturduğu herhangi zımni bir teminat yoktur.
Please contact our customer service department at info@laduora.com for "RMA service" to receive an RMA (Return Merchant Authorization) number.
What you’ll need:
- Order number
- Billing first and last name
- Shipping address
- Phone number
- Product to be returned
- Description of the issue you are experiencing with your device
- Proof of purchase – you will attach a copy or image of your proof of purchase or order number
- Serial number of your device (if available)
Note: Assigned RMA numbers are only valid for 10 business days. Any items lost in transit without a tracking number, or due to improper packaging, is not the responsibility of LADUORA® and will not be covered by returns and warranty replacement policy.
At LADUORA® we stand behind our products and provide a one-year manufacturer's warranty on LADUORA® products. LADUORA® warrants all LADUORA® devices that cover replacement & repairs due to malfunctions & manufacturing defects under normal use for one year from the date of retail purchase by the original end-user/purchaser. It does not cover wear & tear, theft, or accidental damage.
We recommend that you retain for your purchase — whether from www.laduora.com or another retailer — in the event that you need to return your purchase.
LADUORA ürünlerini, ürünün tesliminden itibaren 14 gün içinde kutusu açılmadığı takdirde iade edip ödemenizi tam olarak geri alabilirsiniz. Fakat LADUORA, kutuları açılmış olan ürünlerinin iadelerini kabul etmiyor.
LADUORA, ürünlerine orijinal satın alma tarihinden itibaren İKİ (2) YIL süreyle, normal kullanımından kaynaklanan işçilik veya malzeme kusurlarına karşı garanti verir. Garanti*, cihazın işleyişini etkileyen çalışan parçaları kapsar. *Garanti Watermelon Gelato Serum için geçerli değildir. Garanti, normal aşınma ve eskimeden kaynaklanan yüzeysel bozulmayı, kaza, yanlış kullanım ya da ihmalin sebep olduğu hasarı KAPSAMAZ. Cihazın (ya da aksesuarlarının) açılmaya ya da sökülmeye çalışılması garantiyi geçersiz hale getirir. Garanti süresi içerisinde bir kusur fark etmeniz ve Laduora'yı bilgilendirmeniz halinde; Laduora, cihazı, tüm masraflar kendisine ait olmak üzere ücretsiz değiştirecektir. Garanti kapsamındaki talepler, talep tarihinin garanti süresi içerisinde olduğuna dair makul delillerle desteklenmelidir. Garantinizi onaylamak için lütfen orijinal satın alma makbuzu ve ürününüzün altında bulunan seri numarasını bu garanti koşulları ile birlikte ürünün garanti süresi boyunca saklayın. Bu Sınırlı Garanti, sözlü veya yazılı, açık ya da zımni, diğer tüm garantilerden ayrıdır. Ürünün imalat, satış ya da kullanımının oluşturduğu herhangi zımni bir teminat yoktur.
Please contact our customer service department at info@laduora.com for "RMA service" to receive an RMA (Return Merchant Authorization) number.
What you’ll need:
- Order number
- Billing first and last name
- Shipping address
- Phone number
- Product to be returned
- Description of the issue you are experiencing with your device
- Proof of purchase – you will attach a copy or image of your proof of purchase or order number
- Serial number of your device (if available)
Note: Assigned RMA numbers are only valid for 10 business days. Any items lost in transit without a tracking number, or due to improper packaging, is not the responsibility of LADUORA® and will not be covered by returns and warranty replacement policy.
At LADUORA® we stand behind our products and provide a one-year manufacturer's warranty on LADUORA® products. LADUORA® warrants all LADUORA® devices that cover replacement & repairs due to malfunctions & manufacturing defects under normal use for one year from the date of retail purchase by the original end-user/purchaser. It does not cover wear & tear, theft, or accidental damage.
We recommend that you retain for your purchase — whether from www.laduora.com or another retailer — in the event that you need to return your purchase.
LADUORA ürünlerini, ürünün tesliminden itibaren 14 gün içinde kutusu açılmadığı takdirde iade edip ödemenizi tam olarak geri alabilirsiniz. Fakat LADUORA, kutuları açılmış olan ürünlerinin iadelerini kabul etmiyor.
LADUORA, ürünlerine orijinal satın alma tarihinden itibaren İKİ (2) YIL süreyle, normal kullanımından kaynaklanan işçilik veya malzeme kusurlarına karşı garanti verir. Garanti*, cihazın işleyişini etkileyen çalışan parçaları kapsar. *Garanti Watermelon Gelato Serum için geçerli değildir. Garanti, normal aşınma ve eskimeden kaynaklanan yüzeysel bozulmayı, kaza, yanlış kullanım ya da ihmalin sebep olduğu hasarı KAPSAMAZ. Cihazın (ya da aksesuarlarının) açılmaya ya da sökülmeye çalışılması garantiyi geçersiz hale getirir. Garanti süresi içerisinde bir kusur fark etmeniz ve Laduora'yı bilgilendirmeniz halinde; Laduora, cihazı, tüm masraflar kendisine ait olmak üzere ücretsiz değiştirecektir. Garanti kapsamındaki talepler, talep tarihinin garanti süresi içerisinde olduğuna dair makul delillerle desteklenmelidir. Garantinizi onaylamak için lütfen orijinal satın alma makbuzu ve ürününüzün altında bulunan seri numarasını bu garanti koşulları ile birlikte ürünün garanti süresi boyunca saklayın. Bu Sınırlı Garanti, sözlü veya yazılı, açık ya da zımni, diğer tüm garantilerden ayrıdır. Ürünün imalat, satış ya da kullanımının oluşturduğu herhangi zımni bir teminat yoktur.
Please contact our customer service department at info@laduora.com for "RMA service" to receive an RMA (Return Merchant Authorization) number.
What you’ll need:
- Order number
- Billing first and last name
- Shipping address
- Phone number
- Product to be returned
- Description of the issue you are experiencing with your device
- Proof of purchase – you will attach a copy or image of your proof of purchase or order number
- Serial number of your device (if available)
Note: Assigned RMA numbers are only valid for 10 business days. Any items lost in transit without a tracking number, or due to improper packaging, is not the responsibility of LADUORA® and will not be covered by returns and warranty replacement policy.
At LADUORA® we stand behind our products and provide a one-year manufacturer's warranty on LADUORA® products. LADUORA® warrants all LADUORA® devices that cover replacement & repairs due to malfunctions & manufacturing defects under normal use for one year from the date of retail purchase by the original end-user/purchaser. It does not cover wear & tear, theft, or accidental damage.
We recommend that you retain for your purchase — whether from www.laduora.com or another retailer — in the event that you need to return your purchase.
1. Spread a few drops of LADUORA rejuvenating serum on freshly cleansed skin.
2. VELVE features touch sensing technology; simply place the VELVE head against the skin to turn it on and remove it to turn it off.
3. Gently massage and lift your skin with VELVE. VELVE can be used on most skin areas: forehead, under eyes, upper lip, cheeks, jaw, and neck.
4. Discover your own customized skincare experience by rotating VELVE head 90° to the right.
NOTE: DO NOT OVER-ROTATE.
5. Follow with a hydrating oil or moisturizer. Daily use with a minimum of 5 minutes is recommended for optimized results.
The VELVE rejuvenating facial wand + serum kit includes:
1 * VELVE rejuvenating facial wand
1 * VELVE magnetic charging cable
1 * VELVE quick guide
1 * rejuvenating serum (1 fl. oz/ 30 ml)
We know you are going to fall in love with your VELVE facial wand! The great news is it’s gentle and safe enough for everyday use, either morning or night. We recommend using VELVE once in a 24-hour period, for 5-10 minutes per treatment.
Please spread water-based serum, facial mist, or moisturizer on freshly cleansed skin which is very important for the VELVE facial wand to get connectivity with your skin to auto-turn on and also microcurrent feature, the VELVE facial wand offers.
YES. The VELVE works flawlessly with many skincare lines. However, please keep in mind do not use oil-based skin care products before your VELVE treatment as the oil may prohibit the optimal delivery of microcurrent. For advanced results, apply your favorite LADUORA rejuvenating serum while using the VELVE.
Applying retinol after red light therapy can boost your skincare routine. However, you should not apply retinol before or together with your Velve treatment, as the combination can cause unexpected skin reaction and irritation.
All our products are appropriate for all skin types: they are dermatologist tested, designed, and formulated for all skin types.
Clean is a lifestyle.
At LADUORA, all skincare products are "Clean at Sephora" or cleaner. That does NOT mean it doesn't perform. It simply means more time and effort has been put into consciously creating the formulations so that they do not harm you or the environment.
In addition to industry standards, we also do not allow the following to be used in our products:
• Alcohols petroleum or petroleum derivatives
• Any animal products or animal by-products
• No silicones, even linear silicones (e.g. dimethicone)
• No mica
It means LADUORA® skincare products are vegan and cruelty-free by default.
Yes! You can use VELVE in conjunction with Botox or fillers. Botox lives within the muscle while VELVE stimulates the above layer of your skin. However, we do recommend consulting with your dermatologist for a personal treatment recommendation.
The VELVE wand uses LED light therapy, which is a completely natural treatment and does not contain any harmful UV wavelengths; it does not create heat or thermally damage to the skin.
The VELVE device is contraindicated against and should not be used if you are pregnant, have a pacemaker, have epilepsy/seizures or active cancer, or are under the age of 18. If you have any medical concerns, please consult with your doctor before using the device.
When having the VELVE treatment, do not apply it directly over the eyeballs, midline of neck, chest, or breasts. Do not use the VELVE device over bruises or open wounds.
It is recommended to clean VELVE after each use. Wipe the VELVE head with alcohol or a dry cloth.
NOTE: DO NOT LET VELVE COME IN DIRECT CONTACT WITH WATER.
A fully charged VELVE will last for 70-80 minutes of continuous use.
Laduora Velve's Replacement Magnetic Charger Cable can be found following link here
LADUORA® LISS delivers a spa-like facial massage and personalized facial cleansing experience in one compact device. With sonic-powered antibacterial silicone bristles, one side gently and effectively removes makeup, pore-clogging residue, and dead skin cells, while the other side warms up the skin with 100% natural gemstone, in rose quartz or obsidian, to promote more resilient, radiant-looking skin.
The traditional nylon bristles harbor bacteria and allow them to grow. We find it important and extremely beneficial to cleanse your skin with an actually clean device. LADUORA® LISS is antibacterial, waterproof, and odor resistant. It vibrates up to 9,500 times per minute which physically breaks down the dirt and debris from deep within your pores.
Fully charge LISS from the magnetic charging port located on the bottom of the device:
- LED light indicator on the bottom pulses red to indicate LISS is charging.
- LED light indicator on the bottom turns blue to indicate when LISS is fully charged.
Yes, you can. Using skin care products in combination with LISS provides superior results.
Yes! The LISS is waterproof, so you can absolutely use and leave it in the shower!
It totally depends on your skin type! Most people are able to use it twice daily, while others choose to use it a few times a week.
After establishing a cleansing routine, it’s very possible that your skin is purging all of that dirt and oil caught deep in your pores. The sonic vibration technology breaks down that dirt and debris, breaking down blackheads and cleansing your pores! This will end and you’ll have fresh, radiant skin!